Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug

Sinds 2018 zij wij nauw betrokken bij de marketing en communicatie van Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug. Afgelopen jaren zijn er diverse opdrachten uitgevoerd en ondersteunt het RBT het Nationaal Park bij uitvoerende en strategische werkzaamheden. In de afgelopen periode heeft RBT Heuvelrug & Vallei NPUH ondersteund bij o.a.

STREEKPRODUCTENLIJN
In 2022 werd de streekproductenlijn geïntroduceerd. Bezoekers en bewoners van de regio kunnen een stukje van het Nationaal Park beleven en proeven en tegelijkertijd een financiële bijdrage doen aan natuurbehoud. In 2023 heeft het RBT gesproken met de verschillende producenten en is er een advies geschreven omtrent het verder ontwikkelen en promoten van de streekproductenlijn.

BELEEFWEEK
RBT verzorgt jaarlijks de marketinguitingen en promotiemiddelen ten behoeve van de Beleefweek. 

ADVIES
RBT heeft een advies opgesteld voor het optimaliseren van de website strategie en ondersteunt NPUH bij de inzet van social media en de inzet van pers en media.